fredag 16 december 2011

Dagens tröttmössa

Trött, tröttare, tröttast JAG.

Känns så frestande att redan borsta tänderna och krypa ner i sängen för lite natt hångel med John Blund.
Kan ju inte direkt skylla på att jag kommer vakna hur tidigt som helst, för det är ngt jag sällan gör. Vi får se helt enkelt hur det blir.

Har ett pass Easy Line inbokat i morgon förmiddag. Ska bli skönt att få komma ner och röra sig.

www.google.se

Easy Line består av 9st fasta maskiner och 9st steplådor som tillsammans bildar en cirkel. I maskinerna tränar du styrketräning för hela kroppen och step lådorna hjälper dig med pulsträningen. Maskinerna är lätt att använda då det inte behövs några inställningar. Istället för vikter består motståndet av hydrauliska cylindrar som anpassar motståndet efter hur intensivt du själv arbetar. Du behöver alltså inte göra några egna inställningar. På steplådorna jobbar du helt individuellt. Går eller springer du upp på lådan är helt upp till dig.
För att detta ska vara så lätt som möjligt och passa alla så behöver du inte heller hålla reda på tiden, du får en signal när det är dags att byta station.





Nu ska jag in i vardagsrummet och bädda ner mig i soffan och slö titta på tecknat tillsammans med resten av familjen.


//Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar