torsdag 15 december 2011

Äntligen bakdags

Jaha, nu är det nästan en vecka sedan som jag skrev ett inlägg.

Men svårt att få tid över när man har en sjuk dotter hemma och en hundvalp som ska komma ut i tid och otid.
Natalie har äntligen blivit frisk, om man bortser från en envis hosta hon alltid dras med efter en förkylning.

Glimma har förresten varit inne på operation nu och veterinären på FHTE kom fram till att billigaste alternativet var att ta bort vänster öga helt.
Så nu har vi en hund här hemma som tycker extremt synd om sig själv för att hon måste gå med en tratt runt huvudet. (bjuder på en bild så fort jag fått över den från mobilen)
Men så går det om man "bråkar" med buskar.

Nu ska jag ta och ställa mig i köket och baka lussebullar. Har äntligen tagit mig i kragen och lånat maskinen av mamma, den har visserligen stått här hemma i en dryg vecka. Men hon vill ha tillbaka den så då är det bara för mig att baka.

Tasteline.com


//Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar